Monday, February 22, 2010

please take me far away from here

I'm still not at school. YAY. I'm sitting at home instead, doing nothing.

It feels great.

Yesterday I bought a domain, but you'll never guess what. I ended up getting something completely different from what I was planning on getting.

So I downloaded FileZilla. And made an index page. Now it's uglyy :D

I have to go to school soon. But I'm not going to prepare for class today, and blame the subway for making me too sad to do my homework.

I have to walk to school. Which will be really cold, and that's why I'm still at home. I don't like being cold.

AND I'm going spinning today.


I feel like being random todaaaay. So I'm bloging a lot even though it's not interesting. YAY for me. I'm guessing nobody finds this interesting. But oh well. I'm going to kill this blog soon anyways so I don't care :D

And I'm thinking about having my new blog in Norwegian. I don't really think anyone cares, doesn't seem like my English-speaking friends read my blog anywayyss. (So if you do, and want me to continue writing in English, this is when you speak up.)

10 comments:

Anonymous said...

Ååå gleder meg til å se domenet og bloggen din :D

risa said...

this is me speaking up... but no worries. i read norweigan too :)

risa said...

but i will be sad

Loup said...

Ja til en ny blogg på norsk ;-)
Gleder meg.

Anthine said...

Gratulere med domene =)

Anthine said...

sv: Takk =D

Anthine said...

hadde langt blondt hår heilt ned til midten av ryggen...blei total omvending xD

Tonje said...

Oioioi! Jeg gleder meg til den er oppe og går! Og jeg voter for norsk blogg. Jeg må innrømme at jeg hater å lese engelsk :3

Anthine said...

Hehe...takk.
Tar eit årsstudium i engelsk mens eg tar opp biologi frå vgs. Eg hadde for mange fag på vidaregåande til at eg kunne ta det. Syns det blei litt lite med bare 5 timar skule i veka, så søkte meg inn på HiT.....big mistake. Har aldri hatt så mykje å gjera i heile mitt liv!

Anonymous said...

Då må du skrive på nynorsk! Nynorsk eller engelsk gjeng. Dansk (bokmål) vil gjere at ingen forstår kva du skriver om. Her er eit bevis:

http://www.youtube.com/watch?v=s-mOy8VUEBk

Helsing
Ein NynorskFan